divendres, 10 d’octubre del 2014

Llistes 1


Llistes: Sagues i trilogies preferides.

1. Divergent.
M'encanta, m'encanta i m'encanta aquesta trilogia!! Per mi és una de les millors que he llegit mai per això està al número 1!:))





2. Olvidados.
Una saga poc coneguda però increïblement increïble! Una saga que recomano a tothom sense excepcions!





3. Els jocs de la Fam.
Tota la trilogia és simplement perfecta menys una cosa.
CONTÉ SPOLIERS!! Jo la única cosa que no em va agradar va ser que la mort del Finnick sobrava i que la Ktniss es quedés amb el Peeta. FI SPOLIERS!!





4. Hush Hush.
Una trilogia que he disfrutat de veritat, més que res per totes les rialles que m'ha tret!





5. El corredor del laberint. 
Impressionant! Aquesta trilogia és d'quelles que quan comences ja no pots parar i això és el que em va passar a mi.






6. Cazadores de sombras.
De moment increïble. Dic de moment perquè encara no me llegit tots els llibres però els que porto llegits m'han encantat.






7. Jake Djones: Els guardians de la història.
Aquesta és la primera trilogia que em vaig llegir i per això té un motiu molt especial per a mi.






8. Uglies.
Una saga increïble d'aquelles que et fa pensar. Et fa pensar sobre la bellesa, l'amistat...






A part d'aquestes sagues me n'he llegit d'altres però no les he posat totes perquè sinó es faria molt llarga aquesta entrada!:) 
Que us semblen aquestes sagues i trilogies? N'heu llegit d'altres?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada