divendres, 6 de març del 2015

Booktag: Este o este


Booktag: Este o este

Heyy!! Avui us porto un booktag conjunt amb el meravellós blog Magic Books!!:)) Al meu blog hi hauran les respostes d'ella i si voleu veure les meves respostes heu d'anar al blog de Magic Books.

Aquest booktag està tret del bolg Sueños de papel en el qual va nominar a qualsevol persona que el vulgués fer. El booktag tracta de triar entre dos llibres el que més t'agrada i que així en quedi un de guanyador.


RONDA 1
-Divergent/Hush hush
Els dos m’agraden molt, però crec que em quedaré amb Hush, hush; ja que em va enganxar moltíssim.


 
RONDA 2
-Hush, hush/Ciutats de paper
Ciutats de paper no l’he llegit encara, però tinc moltes ganes de fer-ho. Així que continuaré amb Hush, hush que si l’he llegit.



RONDA 3
-Hush, hush/l’heroi perdut
Doncs igual que a l’anterior ronda, l’heroi perdut no l’he llegit encara. Continuo amb Hush, hush



 RONDA 4
-Hush,hush/la lladre de llibres
Sembla que estem en ratxa perquè la lladre de llibres tampoc l’he llegit. Aixi doncs, continuem amb Hush, hush.



 RONDA 5
-Hush, hush/Els jocs de la fam
Els dos m’encanten, i se’m fa difícil triar un, però tot i així, triaré els jocs de la fam.



RONDA 6
-Els jocs de la fam/Fangirl.
Aqui si que no ho dubto. Fangirl. Em queda poc per acabar-lo, i m’està encantant!!!



RONDA 7
-Fangirl/Rubí
Fa temps vaig voler llegir rubí (tindria uns 10 anys) però no se perquè, el vaig abandonar. M’estava agradant, això si. Així que es un llibre a la meva wishlist. Però torno a triar Fangirl.



LLIBRE GUANYADOR: FANGIRL



Jo, igual que el blog Sueños de papel, no nomino a ningú i qui vulgui que agafi aquest booktag. Això si, els llibres que s'han de comparar són, el meu llibre preferit ( que el trobareu a Magic Books ) i els següents:

- Olvidados.
- No està escrit a les estrelles.
- Las ventajas de ser un marginado.
- Caçadors d'ombres.
- Caçadors d'ombres ( els orígens ).
- El corredor del laberint.
- Wonder.

2 comentaris:

  1. Hola! Acabo de veure les teves respostes al blog de Magic Books i em passo per veure les seves respostes^^
    Crec que hagues estat millor si comentés sobre la teva tria en aquesta entrada, però m'he liat i he deixat el comentari allà :')
    Hush hush l'estic rellegint i es tan *________* L'adoro. Fangirl està genial i Rubí.. Sense paraules, jajaja.
    Em quedo per aquí.
    Un petó♥

    ResponElimina
  2. Eii!!!
    Doncs jo dels que has posat, només m'he llegit la saga Divergent, la saga d'Els jocs de la fam, Roig Rubí, Ciutats de paper i La lladre de llibres^^ Fangirl i el Héroe perdido noo...

    Ens llegim<3

    ResponElimina