divendres, 16 de gener del 2015

Book tag #2


Booktag dels animals

Heyy!! Avui us porto un boktag que trobat a un blog fantàstic anomenat Milibroteca. Avui no podré fer la ressenya ja que no tinc temps de fer-la perquè he d'estudiar exàmens:((




Cavall. 
Llibre que t'agis llegit molt ràpid.

Buff... Crec que els jocs de la fam és el llibre que m'he llegit més ràpid ja que amb una tarda me'l vaig acabar ( i tota la trilogía en tres dies )






Gos.
Llibre que hagis llegit diverses vegades.

Clarament Olvidados de Michael Grant. Aquest és un d'aquells llibres que no et cansaries mai de llegir.





Gat
Llibre que vas començar sense ganes però et va acabar agradant.

Caçadors d'ombres de la Cassandra Clare. Al principi el trobava una mica pesat i només me'l vaig començar perquè ja el tenia comprat però al final em va acabar encantant!



Ocell
Llibre que hagis llegit però que ho tinguis oblidat.

Scarlet de la Marissa Meyer. Aquest llibre em va agradar bastant però el tinc una mica oblidat ja que era de la biblioteca i també perquè me'l vaig llegir sense haver-me llegit abans la primera part.



Elefant
Llibre que t'hagi fet pesat.

La ladrona de libros de Markus Zusak. Jo tenia moltes ganes de llegir-me aquest llibre però tot i que la història és molt bonica al final se'm va fer bastant pesat.



Cocodril
Llibre que hagis llegit del que no t'agradi res fins al punt de no recomanar-lo.

La quinta ola de Rick Yancey. El vaig odiar. Tot i haver llegit moltes ressenyes que el deixen pels núvols a mi no em va acabar de fer el pes.



Mono
Llibre que hagis llegit per recomanació.

Bon dia princesa de Blue Jeans. Aquest llibre me'l va recomanar una amiga meva perquè deia que era xulíssim i que valia la pena llegir-lo.





Lleó
Llibre que estàs desitjant tenir.

Caçadors d'ombres: Els orígens - L'àngel mecànic. Buff... ja fa temps que espero aquest llibre ( i els altres ) ja que tota la saga de Caçadors d'ombres m'ha encantat!!






Camell
Llibre que tinguis al teu prestatgeria encara sense llegir

Las ventajas de ser un marginado. La veritat és que en teoria ja me l'hauria d'haver llegit però al venir Nadal i Reis m'he comprat nous llibres i aquest encara l'he deixat una mica apartat.




Cigonya
Llibre que hagis deixat.

Mai he deixat cap llibre a ningu perquè per a mi són com petits tresors i bueno, les amigues amb qui vaig tampoc no és que els hi agradi molt llegir així que...



Paó
Llibre que vas comprar per la portada.

Crec que poques vegades m'e comprat un libre per la portada però amb aquest va ser amor a primera vista!!





Coincidim en algun libre? Esteu d'acord amb els meus?

1 comentari:

  1. És interessant, potser m'animi a fer-lo en quan tingui més temps.
    Vagi bé^^

    ResponElimina