dimecres, 24 de setembre del 2014

Peliculejant: El corredor del laberint


Reacció a la pel·lícula: El corredor del laberint

Heyy!! Avui us porto la reacció a la pel·lícula el corredor del laberint!!! La pel·lícula ha sigut increïble tot i que també té els seus defectes ( després els explicaré ) però bueno com ja sabeu res es perfecte!!




Títol: Els corredor del laberinto.

Duració: 113 minuts.

Gèneres: Drama, ciencia-ficció, distòpic, intriga.

Actors principals: Dylan O'Brian, Kaya Scodelario.
 
Increïble*-*!!! 
La pel·lícula està feta perfectament i ha sabut captar l'escència del llibre increïblement bé però tot i això hi han hagut alguns petits aspectes que no m'han acabat de convencer però tot i així és una molt bona pel·lícula. La veritat jo vaig trobar que fins i tot hi havia més intriga a la pel·lícula que no pas al llibre perquè al haver canviat algunes coses no sabia el que passaria i em vaig passar gairebé tot el rato pensant que passaria després, si haurien canviat el final...
És una pel·lícula que et fa riure, plorar ( al final més que res!! ), tenir ganes de cridar com un boig...
Però és un apel·lícula que val la pena de mirar perquè t'ensenya moltes coses sobre l'amistat i el treball en equip i de que si no és perd l'esperança al final les coses és poden aconseguir.




CONTÉ SPOLIERS!!

- Van canviar i inventar moltes escenes enlloc de posar escenes que ja existien al llibre. Jo més que res trobo que és molt més normal rodar les escenes que surten al llibre i no posar-n'hi d'inventades!

- Quan estàn reunits tots al Consell per decidir si el Thomas aniria al "Trullo" o no el Minho no diu la frase en que diu que ell vol que el Thomas el subsituexi a ell per fer de guardià dels corredors.

- Que el Thomas no parla telepàticament amb la Teresa. Això és una cosa que no m'ha agradat gens ja que trobo que això és una de les coses que li donen aquest punt de "rollo futurista".

- El moment en que els "laceradores" agafen a l'Alby. Al llibre sortia que ell mateix es tirava als "laceradores" perquè els seus amics poguessin intentar sortir del laberint i en canvi a ala pel·lícula l'agafen quan els "laceradores" entren per primer cop al Clar.

- L'aspecte dels "laceradores". La veritat jo mel's imaginava bastant diferents amb un cos com de cuc gegant amb moltes potes que s'arrossegaven pel terra i a la pel·lícula en canvi no s'assemblaven gaire a el que jo m'havia imaginat ja que tampoc no s'arrossegaven sinó que tenien potes per caminar.

- Que al llibre normalment s'enporten a un clarià cada nit i a la pel·lícula en canvi fan una matança de clarians a la primera nit.

- Que no s'esmenten gens als escarabats de CRUEL. Jo trobo que eren una part molt important del llibre ja que era el que potser podia semblar que hi havia algú que els estava vigilant per tant que hi havia una sortida al Laberint.

- Que no surt el moment en que l'Alby crema la sala de mapes ni el que els altres calquen els mapes en papers per veure les lletres que hi surten.

- Que "el ajujero de los laceradores no surt a cap lloc. A mi em semblava que era un lloc molt important ja que és on és la sortida del Laberint.






El Thomas l'interpreta el Dylan O'Brien. La veritat mha agradat moltíssim com l'ha interpretat ja que trobo que es posa molt bé a la pell del personatge i d'aquesta manera trobo que ha clavat al Thomas que jo m'havia imaginat. La veritata és que l'actor ja m'agradava des de fa temps perquè he vist altres pel·lícules seves però després de veure com ha fet el paper de Thomas, clarament s'ha convertit en un dels meus actors preferits.
 5/5      Perfecte és poc*-*




 El Minho l'interpreta Ki-Hong Lee. Fisicament són gairebé clavats el Minho de la pel·lícula i el que m0havia imaginat però no m'ha agradat gaire com l'ha interpretat ja que no és el Minho que tots coneixem, no se'l veu tant ajudant als seus companys com al llibre, no te les sortides aquelles que et feien riure...  En fi, que jo crec que li ha faltat "la xispa" que diferenciava el Minho dels altres clarians.
2'5/5   Podria estar millor






La  Teresa l'ha interpretat la Kaya Scodelario. La veritat és que m'ha agradat molt com ha interpretat a la Teresa, Físicament és molt semblant a com me la imaginava i de caràcter també ja que també l'he trobat forta, valenta i disposada a fer el que faci falta. La Kaya és una actriu que fa temps que la segueixo i al fer la veritat fent el paper de Teresa a la pel·lícula no m'ha descepcionat gens.
4'5/5          Casi perfecte!





El Newt l'interpreta el Thomas Sangster. Trobo que tot i que no sembla que tingui més de 16 anys ha fet bastant bé de Newt. Trobo que s'ha sapigut posar bastant bé en el seu paper, el de líder que té un amic passant pel Canvi. Jo la veritat fisicament me l'imaginava molt diferent ( més que res jo m'imaginava el Newt amb cabells bastant més llargs, fins a la barbeta o per allà ) peò tot i això m'ha agradat bastant la seva interpretació.
 3'5/5      Bastant bé



Al Chuck l'interpretava el Blake Copper. Em va encantar!! De seguida vaig poder recòneixer el Chuck del llibre, el que no sabia si algú estaria preocupate per ell, el que creu en el Thomastot i haver fet el Laberint...
4'5/5       Casi perfecte!!


 

5/5    Perfecte és poc*-*

El millor: Com han sabut representar la història i mantenir la intriga fins al final.
El pitjor: Que s'hagin inventat escenes.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada