divendres, 14 de novembre del 2014

Reacció: Insurgent


Reacció al teaser d'Insurgent

Heyy!! Com ja sabeu el dia 12 es va estrenar el teaser d'Insurgent i encara que duri poquet he pensat que podria fer una entrada comentant com m'ha semblat i la meva opinió sobre aquest.







REACCIÓ:

Increïble.
Així és aquest minut que dura el teaser. La veritat és que aquest teaser m'ha encantat però a la vegada l'he trobat estrany. 
M'han encantat tots els efectes especials que hi han ja que el fan molt espectacular i semblen tots molt reals però aquesta la escena que surt jo on la recordo d'haver-la llegit al llibre i per això se m'ha fet bastant estrany de que sigui aquesta la que surti al teaser. Tot i així l'he trobat molt ben fet.

En aquesta pel·lícula trobo molt rara a la Tris amb aquest cabell tant curt i ros ja que hi ha bastanta diferència amb la de Divergent.


Al teaser es veu com la Tris es troba al mig d'un lloc ple de cases destrossades ( crec que és Abnegació ) quan veu a la seva mare dins d'una d'aquestes cases. Llavors es posa foc a la casa on està la seva mare i tot seguit la casa surt volant. La Tris intenta entrar a dins de la casa i al final ho aconsegueix, llavors agafa a la seva mare i ... crèdits finals!


Jo sincerament no recordo aquesta escena ( si surt digeu-mo ) ni entenc perfectament el significat ( suposo que deu ser algun malson de la Tris ) però tot i això el teaser m'ha agradat perquè et deixa amb moltes ganes de més, de veure i saber que passarà a continuació...

Espero que a la pel·lícula sapiguin introduir bé a la Cara i a l'Uriah ja que ni sel's menciona a la de Divergent i no sé com explicaran d'on surten però de moment el tros que he vist l'he disfrutat igualment.


A part del teaser també s'han fet uns posters en 3D dels personatges. Aquí teniu un enllaç que us portarà a una pàgina on els té penjats --> Posters 3D 

Un dels posters.

 TRÀILER:



PUNTUACIÓ:

4/5   


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada